Träningsläger på Bosön

Bosön

Då var det dags för ytterligare ett spännande inlägg på bloggen. Det här är ju som alla vet en blogg där vi vill dela med oss av tips på olika roliga grejer som ni som förening kan ägna er åt. Vi vill kunna tipsa er i föreningen om allt från turneringar och cuper till större event. Men idag skulle vi vilja ge er ett riktigt fint tips på en anläggning där ni kan förlägga ert nästa träningsläger. För om det är på det sättet att ni sitter och planerar inför ett träningsläger så kan vi berätta för er om den absolut ultimata anläggningen för detta.

Träningsläger på Bosön
Ett träningsläger måste nog ändå anses vara den allra bästa metoden att kunna gjuta in en anda av stark gemenskap i ett lag, en klubb eller en förening. Er gemenskap och täta sammanhållning är ert allra främsta vapen. Talesättet att ”enade vi stå – söndrade vi falla” är de facto väldigt sant. Var rädda om varann i föreningen! Investera i er gemenskap genom att boka ett träningsläger! Vi har som sagt var det ultimata tipset till er: Boka ert nästa träningsläger på Bosön. Här finns det nämligen alla möjligheter som kan göra ert träningsläger till det allra bästa i mannaminne. Här snackar vi nämligen om träningshallar, planer utomhus, bra boende och matsal. Och det allra bästa av allt är att allt detta finns samlat på ett och samma område. På det sättet så kan ni utnyttja tiden på Bosön på ett maximalt sätt. Här finns precis allt som ni kan tänkas behöva för ett lyckat träningsläger och det fina i kråksången är att man faktiskt inte behöver tillhöra landslaget för att kunna utnyttja alla de fina lokaler som finns på Bosön. Nej, genom att tjäna pengar till föreningen så kan även ni förlägga ett träningsläger här, även om ni ”bara” spelar i de lägre divisionerna eller på korpstadiet. Ni bor förnämligt här och äter god, vällagad och näringsrik mat anpassad för idrottare i restaurangen. Café och konferensrum finns det också här och om ni vill gå ut och roa er en kväll så ligger Stockholm för era fötter. Mer info om Bosön hittar ni här.